ΤΙΤΛΟΙ

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Εργατικό ατύχημα στη ΣΕΠ-COSCO

Σήμερα το πρωί συνέβη σοβαρό ατύχημα στη ΣΕΠ-COSCO μετά από σύγκρουση 2 ΟΣΜΕ. Στο ένα βρίσκοταν κι ένας εκπαιδευόμενος, που τραυματίστηκε ευτυχώς χωρίς σοβαρές συνέπειες (σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες). Άλλο ένα δείγμα της κατάστασης που επικρατεί στα εργασιακά και ενδεικτικά κάτω από ποιες συνθήκες αναγκάζονται να λειτουργούν οι εργαζόμενοι στην "μεγάλη ξένη επένδυση" μετά από την πίεση που τους ασκείται αφότου αυξήθηκε η δουλειά λόγω των επιλογών της MSC.

Ευχόμαστε πρώτα απ'όλα περαστικά στον συνάδελφο και ζητάμε εξηγήσεις από την εταιρεία για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα που συνέβη και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους.
Ελπίζουμε να επιληφθούν τα εντεταλμένα όργανα (Λιμενικό, Επιθεώρηση Εργασίας) της Πολιτείας, όπως θα πρέπει να ενεργούν σε ανάλογες περιπτώσεις και να μην καλυφθεί κι αυτή η υπόθεση με πέπλο μυστηρίου όπως έγινε στο παρελθόν για την εταιρεία ΣΕΠ-COSCO.

Να δοθεί τέλος στην "ιδιαίτερη" μεταχείριση της COSCO από τα θεσμικά όργανα του κράτους και τα ΜΜΕ και να βγουν στο φως όλα όσα προσπαθούν να κρύψουν οι διοικούντες της ΣΕΠ....
docker.....ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΟΣΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΓΕΡΑΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΣΗΚΩΣΕ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ..... ευχαριστουμε τους DOCKWORKERS                                                                                                           Κατά την την πρωινή βάρδια στη γειτονική (παραχωρημένη στην cosco) προβλήτα ΙΙ, έγινε εργατικό ατύχημα. Κατά την πορεία ενός οχήματος στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων (ΟΣΜΕ), συγκρούστηκε με ένα δεύτερο μηχάνημα ίδιου τύπου.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, το ένα μηχάνημα έπεσε φρεναριστό αλλά με ταχύτητα στην καμπίνα του δεύτερου οχήματος. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης, ήταν να αποκολληθεί ο θάλαμος χειρισμού από τον κύριο κορμό του μηχανήματος και να αιωρείται από τα συρματόσχοινα ασφαλείας.
Στο μηχάνημα που δέχτηκε το χτύπημα επέβαινε ο χειριστής του μηχανήματος και ένας εργαζόμενος εκπαιδευόμενος χειριστής, ο οποίος παρακολουθούσε τους χειρισμούς.
Κατά το χτύπημα ο εκπαιδευόμενος έπεσε από ύψος 9 μέτρων αλλά για καλή του τύχη έπεσε επάνω στο container που μετέφερε το μηχάνημα και ουσιαστικά να σταματήσει την καθοδική πτώση στο έδαφος.
Ο τραυματίας αλλά και ο χειριστής (για προληπτικούς λόγους) μεταφέρθηκαν άμεσα στο Θριάσιο νοσοκομείο.
Ο τραυματίας έχει σπάσει το χέρι και κάταγμα στο μηριαίο οστό....
Για εμάς που βιώνουμε καθημερινά τους κινδύνους και με δεδομένο ότι ένα παρόμοιο συμβάν έγινε το 2000 με θανατηφόρα κατάληξη συναδέλφου, θεωρούμε βέβαιο ότι ο άτυχος εργαζόμενος στάθηκε αφάνταστα τυχερός!!!
Ευχόμαστε όλοι ολόψυχα ο τραυματίας να έχει ταχεία ανάρρωση.
Να αναφέρω επίσης ότι οι εμπλεκόμενοι στο συμβάν εργαζόμενοι δεν ήταν της ΣΕΠ αλλά της diakinisis port θυγατρική του ομίλου ΕΛΓΕΚΑ (Συμφωνία ΕΛΓΕΚΑ-COSCO PCT)
Αυτό είναι το ένα κομμάτι που αφορά το συμβάν.
Δεν θα επεκταθώ παραπάνω αλλά θα περιμένω το πόρισμα της επιθεώρησης εργασίας, προκειμένου να δοθούν τα ακριβή αίτια αλλά και να διερευνηθούν κάποια επί μέρους δευτερεύοντα ζητήματα.
Εκείνο όμως που θα καυτηριάσω είναι ότι παρόμοιο συμβάν στην εν λόγο προβλήτα ΙΙ είχαμε και τον περασμένο Μάιο με σοβαρότερους τραυματισμούς (Βλέπε εδώ) πάλι με εκπαιδευόμενο σε ίδιου τύπου μηχάνημα!!!
Θα καυτηριάσω επίσης ότι τα ατυχήματα στο λιμάνι δεν είναι μια στο τόσο αλλά συνεχή!!!
Πρόσφατα πάλι στην προβλήτα ΙΙ είχαμε συμβάν που εργαζόμενος ανέλαβε να χειριστεί μηχάνημα περονοφόρο (με πτυχίο μηχανολόγου) και κατά την ανύψωση εργαζόμενου σύνθλιψε τα δάχτυλα άλλου εργάτη.
Υπάρχουν και άλλα δευτερεύουσας σημασίας, εξίσου όμως σημαντικά.
Θα πρέπει κάποιος φορέας όπως το Υπουργείο Ανάπτυξης που έχει την αρμοδιότητα και την ευθύνη για θέματα του κλάδου, επιτέλους να βάλει πιο σκληρούς κανόνες σε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση χειριστών αλλά και το χειρισμό μηχανημάτων!!!
Επιβάλλεται οι εργοδότες να σταματήσουν την καταστρατήγηση των νόμων, διαφορετικά στέλνουν εν γνώση τους εργαζόμενους στο στόμα του λύκου.
Για πολλοστή φορά θα ξαναπώ ότι το λιμάνι είναι χώρος υψηλού κινδύνου και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ όσοι κινούνται και εργάζονται αφενός να έχουν αμέριστη προσοχή αφετέρου θα πρέπει να έχουν πλήρη επάρκεια γνώσεων σε θέματα ασφάλειας και χειρισμού.
Τέλος θα πω σε όλους τους καρεκλοκένταυρους ξερόλες, κριτές δικαστές και εισαγγελείς των πάντων, ότι ο χειρισμός μηχανήματος έργου δεν είναι απλή υπόθεση εργασιακής ρουτίνας αλλά πολλές φορές το αντίτιμο το πληρώνουμε με αίμα!
Ο κλάδος των χειριστών έχει ήδη πληρώσει με αίμα την αχόρταγη κερδοσκοπία των εργοδοτών πολλές φορές!

Φτάνει πια!!
  απο Αναδρομη στο λιμανι

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

captain niaou δε σου ειπανε οτι τα πιο αχαρα και τα πιο επικινδυνα μηχανηματα με θανατηφορα ατυχηματα στο ενεργητικο τους στο λιμανι ειναι τα ο.σ.μ.ε.Βρηκες τους ρουφιανους τους συνταξιουχους για τις γ/γ και σου πουλησαν οτι εμαθαν τοσα χρονια στον ολπ, κοιτα μηπως βρεις και κανενα απο τα ο.σ.μ.ε να δειξουν στα ταγαρια σου τα κολπα μπας και σταματησουν να παιζουν συγκρουομενα με τα μηχανηματα.

Ανώνυμος είπε...

THN MSC SAS THN PHRA OMOS KOROIDARES THA PARO KAI OLH TOYS THN PELATEIA KAI META MONOPOLEIO AGORASA KAI KATI TELEIOMENOYS DIKOY SAS KAI SE LIGO THA PARAKALATE GIA ENA KOMMATI RYZI

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΣΑΝΕ ΤΑ ΟΣΜΕ ΑΛΛΑ ΤΡΑΚΑΡΗΣΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΥΠΗΡΧΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΝΑ ΟΣΜΕ ΚΑΙ ΖΗΛΩΘΗΚΕ Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΑΙΥΟΜΕΝΟΣ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΠΟΥ ΕΣΠΑΠΣΑΝ ΕΧΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΧΕΡΙ ΠΟΔΙ ΠΛΕΥΡΑ 3 ΣΠΟΝΔΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΚΑΝΗΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 2 ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ.ΕΧΘΕΣ ΗΤΑΝΕ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΚΑΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΧΕΙΡΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΓΚΩΝΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ.ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟ.

Fotografos είπε...

για ονομα του θεου και της παναγιας τι αλλο θα ακουσουμε. περαστικα στο παιδι

Ανώνυμος είπε...

Συγκρούστηκαν ανυψωτικά στο Ικόνιο

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_7661.html

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα στα παιδια.Tι εγινε φοβατε το τρομακτικο να αναφερει οτι εγινε στο χωρο της ΣΕΠ-COSCO;Για το ασθενοφορο οτι ηταν του ΟΛΠ το αναφερει.Ο ασχετος που διαβαζει την ειδηση τι συμπερασμα θα βγαλει;

Ανώνυμος είπε...

Παραλίγο εργατική τραγωδία χτες το μεσημέρι στην προβλήτα ΙΙ στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) στο Ικόνιο! Πιο συγκεκριμένα, κάτω από «άγνωστες» συνθήκες, συγκρούστηκαν δύο μηχανήματα τύπου ΟΣΜΕ (Οχήματα Στοιβασίας Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων) ύψους 11 μέτρων. Ο απολογισμός είναι, ο σοβαρός τραυματισμός ενός 27χρονου εκπαιδευόμενου χειριστή - που επέβαινε σε ένα από τα μηχανήματα - ο οποίος μεταφέρθηκε στο Θριάσιο νοσοκομείο με πολλαπλά κατάγματα και ο ελαφρύς τραυματισμός των δύο χειριστών που οδηγούσαν τα μηχανήματα.

Το χτεσινό εργατικό ατύχημα έρχεται να προστεθεί σε αυτό που έγινε στις 25 Φλεβάρη, όταν εργαζόμενος σύνθλιψε δύο δάχτυλα του δεξιού του χεριού, κατά τη διάρκεια επισκευής ανυψωτικού περονοφόρου οχήματος, το οποίο ήρθε στην επιφάνεια μόνο μετά από καταγγελίες των εργαζομένων στις 14 Μάρτη. Επίσης, στο εργατικό ατύχημα που έγινε στις 13 Μάη 2010, λίγους μήνες αφότου είχε αναλάβει τον προβλήτα η πολυεθνική, όταν μπατάρισε και έπεσε στο έδαφος παρόμοιο μηχάνημα, δηλαδή τύπου ΟΣΜΕ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν σοβαρά δύο χειριστές που προσπαθούσαν τότε να ...αυτοεκπαιδευτούν.

Εχει καταγγελθεί κατ' επανάληψη από εργαζόμενους ότι, η COSCO «χρονομετρά» τους χειριστές προκειμένου να κάνουν γρήγορες κινήσεις, ενώ η εκπαίδευσή τους είναι ελλιπής.

Είναι αξιοσημείωτο ότι χτες αμέσως μετά το εργατικό ατύχημα, το κινεζικό μονοπώλιο σφράγισε από κάθε πλευρά, τις πύλες εισόδου και εξόδου της προβλήτας ακροβολίζοντας μάλιστα σε κάθε σημείο «σεκιουριτάδες»! Απαγορεύτηκε έτσι η είσοδος στο χώρο του εργατικού ατυχήματος συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ που είναι και μέλη της διοίκησης της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων (ΟΜΥΛΕ). Πληροφορίες από εργαζόμενους στην προβλήματα, αναφέρουν ότι «με εντολή της πολυεθνικής εξαφανίστηκαν τα δύο μηχανήματα σε χρόνο μηδέν»!

Ανώνυμος είπε...

Τραυματίστηκε χειριστής ανυψωτικού στο Ικόνιο

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=305637&cid=4

Ανώνυμος είπε...

θα αναφερω την λεξη λαμογια αλλα δεν θα την σχολιασο θα αναφερο τη λεξη ρεμαλια του ΣΥΝΧΩΡΕΜΕΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ και πολες αλλες τετοιες λεξεις αλλα να μην ξεχνανε καπιοι που κρυβωντε πησο απο ολα αυτα και τους εχουν δωση το δικαιωμα να τα κανουν τα ιδια και χειροτερα συμβενουν και στην ΚΙΝΑ ο ΤΑ ΡΑΣΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΝ ΠΑΠΑ αλλα και ο λυκος την τριχα του αλλαζη οχι το χουι του << οι συνδικαλισταραδες μας τους στηλανε εκει με συμφωνια του νεκροθαφτη και του ΠΑΠΠΑ για να εχουν δουλεια οπως τα γυπαιδα και της πορειες ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΣ 11/5/2011 ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ Η ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ >> ΕΥΧΩΜΕ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ !!!!!!!!!!! ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Ξανά εργατικό ατύχημα στον προβλήτα ΙΙ... Φτάνει πια!!!


Κατά την την πρωινή βάρδια στη γειτονική (παραχωρημένη στην cosco) προβλήτα ΙΙ, έγινε εργατικό ατύχημα. Κατά την πορεία ενός οχήματος στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων (ΟΣΜΕ), συγκρούστηκε με ένα δεύτερο μηχάνημα ίδιου τύπου.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, το ένα μηχάνημα έπεσε φρεναριστό αλλά με ταχύτητα στην καμπίνα του δεύτερου οχήματος. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης, ήταν να αποκολληθεί ο θάλαμος χειρισμού από τον κύριο κορμό του μηχανήματος και να αιωρείται από τα συρματόσχοινα ασφαλείας.
Στο μηχάνημα που δέχτηκε το χτύπημα επέβαινε ο χειριστής του μηχανήματος και ένας εργαζόμενος εκπαιδευόμενος χειριστής, ο οποίος παρακολουθούσε τους χειρισμούς.
Κατά το χτύπημα ο εκπαιδευόμενος έπεσε από ύψος 9 μέτρων αλλά για καλή του τύχη έπεσε επάνω στο container που μετέφερε το μηχάνημα και ουσιαστικά να σταματήσει την καθοδική πτώση στο έδαφος.
Ο τραυματίας αλλά και ο χειριστής (για προληπτικούς λόγους) μεταφέρθηκαν άμεσα στο Θριάσιο νοσοκομείο.
Ο τραυματίας έχει σπάσει το χέρι και κάταγμα στο μηριαίο οστό....
Για εμάς που βιώνουμε καθημερινά τους κινδύνους και με δεδομένο ότι ένα παρόμοιο συμβάν έγινε το 2000 με θανατηφόρα κατάληξη συναδέλφου, θεωρούμε βέβαιο ότι ο άτυχος εργαζόμενος στάθηκε αφάνταστα τυχερός!!!
Ευχόμαστε όλοι ολόψυχα ο τραυματίας να έχει ταχεία ανάρρωση.
Να αναφέρω επίσης ότι οι εμπλεκόμενοι στο συμβάν εργαζόμενοι δεν ήταν της ΣΕΠ αλλά της diakinisis port θυγατρική του ομίλου ΕΛΓΕΚΑ (Συμφωνία ΕΛΓΕΚΑ-COSCO PCT)
Αυτό είναι το ένα κομμάτι που αφορά το συμβάν.
Δεν θα επεκταθώ παραπάνω αλλά θα περιμένω το πόρισμα της επιθεώρησης εργασίας, προκειμένου να δοθούν τα ακριβή αίτια αλλά και να διερευνηθούν κάποια επί μέρους δευτερεύοντα ζητήματα.
Εκείνο όμως που θα καυτηριάσω είναι ότι παρόμοιο συμβάν στην εν λόγο προβλήτα ΙΙ είχαμε και τον περασμένο Μάιο με σοβαρότερους τραυματισμούς (Βλέπε εδώ) πάλι με εκπαιδευόμενο σε ίδιου τύπου μηχάνημα!!!
Θα καυτηριάσω επίσης ότι τα ατυχήματα στο λιμάνι δεν είναι μια στο τόσο αλλά συνεχή!!!
Πρόσφατα πάλι στην προβλήτα ΙΙ είχαμε συμβάν που εργαζόμενος ανέλαβε να χειριστεί μηχάνημα περονοφόρο (με πτυχίο μηχανολόγου) και κατά την ανύψωση εργαζόμενου σύνθλιψε τα δάχτυλα άλλου εργάτη.
Υπάρχουν και άλλα δευτερεύουσας σημασίας, εξίσου όμως σημαντικά.
Θα πρέπει κάποιος φορέας όπως το Υπουργείο Ανάπτυξης που έχει την αρμοδιότητα και την ευθύνη για θέματα του κλάδου, επιτέλους να βάλει πιο σκληρούς κανόνες σε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση χειριστών αλλά και το χειρισμό μηχανημάτων!!!
Επιβάλλεται οι εργοδότες να σταματήσουν την καταστρατήγηση των νόμων, διαφορετικά στέλνουν εν γνώση τους εργαζόμενους στο στόμα του λύκου.
Για πολλοστή φορά θα ξαναπώ ότι το λιμάνι είναι χώρος υψηλού κινδύνου και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ όσοι κινούνται και εργάζονται αφενός να έχουν αμέριστη προσοχή αφετέρου θα πρέπει να έχουν πλήρη επάρκεια γνώσεων σε θέματα ασφάλειας και χειρισμού.
Τέλος θα πω σε όλους τους καρεκλοκένταυρους ξερόλες, κριτές δικαστές και εισαγγελείς των πάντων, ότι ο χειρισμός μηχανήματος έργου δεν είναι απλή υπόθεση εργασιακής ρουτίνας αλλά πολλές φορές το αντίτιμο το πληρώνουμε με αίμα!
Ο κλάδος των χειριστών έχει ήδη πληρώσει με αίμα την αχόρταγη κερδοσκοπία των εργοδοτών πολλές φορές!

Φτάνει πια!!!

ΔΙΑΣ είπε...

Να ευχηθουμε περαστικα στα παιδια.Βεβαια και ηταν στην ΣΕΠ νικο, και εμενα μου κανει εντυπωση που δεν το αναφερει το τρομακτικο.

Ανώνυμος είπε...

COSCO : ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ-ΕΚΡΥΨΑΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΕΝΑΝ Η ΤΡΕΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ -ΤΟ ΕΜΑΘΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΤΗΣ COSCO ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


http://peiratikoreportaz.blogspot.com/2011/05/cosco.html

Ανώνυμος είπε...

Εργατικό ατύχημα στον προβλήτα της Cosco στον Πειραιά

http://www.dikaioma.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=279:-----cosco--&catid=67:2010-05-10-15-01-34

ΔΙΑΣ είπε...

Αυριο στο ριζοσπαστη φωτο απο το ατυχημα....εχουμε και εμεις τις φωτο αλλα να το βαλουν αλλοι πρωτοι...σημερα μαλιστα ειδα και video με το χτυπημενο ΟΣΜΕ.....βεβαια αξιων αποριας γιατι δεν τις εχουν βαλει απο την Παρασκευη....

Ανώνυμος είπε...

Συναδελφοι λαμογοια ειναι και αυτοι θα τις βαλουμε εμεις λεγανε ,,,,,και φουμαρα μας ελεγαν ,,,βλεπεις ειναι συντροφοι και καλη μαλιστα δεν θα απορουσα αν μου ελεγαν τα παντα για αυτους,,,,δεστε και αυτο,,,αυτο κιαν ειναι τρελλα που λενε http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6240089&publDate=11/5/2011 γιαυτο πρεπει να τους κραξουμε κρα κρα εμεις δουλεια θελουμε ρε και οτι ναναι κρα κρα