Οι καταληκτικές ημερομηνίες για την υποβολή προτάσεων για το μεν car terminal είναι στις 16 Μαΐου το μεσημέρι, ενώ τη Δευτέρα 23 Μαΐου οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τους φακέλους τους και για τη διαχείριση του silo δημητριακών
Στη δημιουργία σταθμού αποθήκευσης και διακίνησης αυτοκινήτων (car terminal) εντός του χώρου του λιμένα Θεσσαλονίκης, ταυτόχρονα με τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υπαρχόντων silo δημητριακών, φαίνεται να προσανατολίζεται η εισηγμένη ΟΛΘ ΑΕ. Το εγχείρημα βρίσκεται σε πρωταρχικό στάδιο και θα πάρει το «πράσινο φως» για την υλοποίησή του, εφόσον εξασφαλίσει τη συνδρομή ιδιωτών.
Εκδήλωση ενδιαφέροντος
Στο πλαίσιο αυτό η διοίκηση της ΟΛΘ έβγαλε στον «αέρα» διαδικασία ενημερωτικής μη δεσμευτικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με σκοπό να διερευνήσει αν και κατά πόσο οι εν λόγω δραστηριότητες είναι βιώσιμες και μπορούν να προσελκύσουν ιδιωτικά κεφάλαια. «Με βάση τα αποτελέσματα της διαδικασίας αυτής, η εταιρεία θα κρίνει εάν και πώς θα προχωρήσει στην επιλογή διαχειριστή, περιλαμβανομένου και του διαγωνισμού για την υπογραφή της σύμβασης», υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά στις σχετικές προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Οι καταληκτικές ημερομηνίες για την υποβολή προτάσεων για το μεν car terminal είναι στις 16 Μαΐου το μεσημέρι, ενώ μια εβδομάδα αργότερα, τη Δευτέρα 23 Μαΐου, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τους φακέλους τους στην ΟΛΘ και για τη διαχείριση του silo δημητριακών. Όπως επισημάνθηκε στην «Η» από πηγή κοντά στα κέντρα αποφάσεων της ΟΛΘ ΑΕ, η διερευνητική αυτή κίνηση αποφασίστηκε να γίνει έπειτα από σειρά προφορικών «οχλήσεων» που δέχθηκε η εταιρεία αναφορικά με την προοπτική εμπλοκής ιδιωτών στα ανωτέρω δύο αντικείμενα.
Το πλάνο για το car terminal, κατά τις ίδιες πληροφορίες, προβλέπει την ανάπτυξή του σε χώρο συνολικής επιφάνειας 21 στρεμμάτων, πίσω από τον 5ο προβλήτα του λιμανιού.
«Έγινε και στο παρελθόν μια απόπειρα να στηθεί ένας χώρος αποθήκευσης και διακίνησης αυτοκινήτων τα οποία θα μεταφέρονται με πλοία, αλλά δεν πέτυχε», αναφέρεται αρμοδίως και εκφράζεται η ελπίδα αυτή τη φορά το εγχείρημα να στεφθεί από επιτυχία.
Όσον αφορά στην περίπτωση του silo δημητριακών, πρόθεση της ΟΛΘ είναι να αναθέσει τη διαχείριση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων στον ιδιώτη, με την προϋπόθεση ότι θα αναλάβει τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της παραγωγικής τους δυναμικότητας. «Οι συγκεκριμένοι χώροι είναι παλαιότητας 30 ετών και η αποδοτικότητά τους είναι μέτρια.
Επένδυση
Οπότε αν θέλουμε να αναβαθμιστούν απαιτείται να γίνει μια σημαντική επένδυση», τονίζει η ίδια πηγή και διευκρινίζει πως μένει να φανεί πλέον και στην πράξη αν υπάρχει ενδιαφέρον να την αναλάβουν ιδιώτες.
Θέμα ολίγων ημερών, εξάλλου, είναι και ο διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε ιδιώτη της διαχείρισης των δύο σταθμών αυτοκινήτων, δυναμικότητας σχεδόν 600 θέσεων, που διαθέτει η ΟΛΘ ΑΕ. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, από τη στιγμή της προκήρυξης του διαγωνισμού θα απαιτηθούν 52 ημέρες για την παραλαβή των προτάσεων κι αμέσως μετά θα γίνει η αξιολόγησή τους για την επιλογή του αναδόχου.
Στη δημιουργία σταθμού αποθήκευσης και διακίνησης αυτοκινήτων (car terminal) εντός του χώρου του λιμένα Θεσσαλονίκης, ταυτόχρονα με τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υπαρχόντων silo δημητριακών, φαίνεται να προσανατολίζεται η εισηγμένη ΟΛΘ ΑΕ. Το εγχείρημα βρίσκεται σε πρωταρχικό στάδιο και θα πάρει το «πράσινο φως» για την υλοποίησή του, εφόσον εξασφαλίσει τη συνδρομή ιδιωτών.
Εκδήλωση ενδιαφέροντος
Στο πλαίσιο αυτό η διοίκηση της ΟΛΘ έβγαλε στον «αέρα» διαδικασία ενημερωτικής μη δεσμευτικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με σκοπό να διερευνήσει αν και κατά πόσο οι εν λόγω δραστηριότητες είναι βιώσιμες και μπορούν να προσελκύσουν ιδιωτικά κεφάλαια. «Με βάση τα αποτελέσματα της διαδικασίας αυτής, η εταιρεία θα κρίνει εάν και πώς θα προχωρήσει στην επιλογή διαχειριστή, περιλαμβανομένου και του διαγωνισμού για την υπογραφή της σύμβασης», υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά στις σχετικές προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Οι καταληκτικές ημερομηνίες για την υποβολή προτάσεων για το μεν car terminal είναι στις 16 Μαΐου το μεσημέρι, ενώ μια εβδομάδα αργότερα, τη Δευτέρα 23 Μαΐου, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τους φακέλους τους στην ΟΛΘ και για τη διαχείριση του silo δημητριακών. Όπως επισημάνθηκε στην «Η» από πηγή κοντά στα κέντρα αποφάσεων της ΟΛΘ ΑΕ, η διερευνητική αυτή κίνηση αποφασίστηκε να γίνει έπειτα από σειρά προφορικών «οχλήσεων» που δέχθηκε η εταιρεία αναφορικά με την προοπτική εμπλοκής ιδιωτών στα ανωτέρω δύο αντικείμενα.
Το πλάνο για το car terminal, κατά τις ίδιες πληροφορίες, προβλέπει την ανάπτυξή του σε χώρο συνολικής επιφάνειας 21 στρεμμάτων, πίσω από τον 5ο προβλήτα του λιμανιού.
«Έγινε και στο παρελθόν μια απόπειρα να στηθεί ένας χώρος αποθήκευσης και διακίνησης αυτοκινήτων τα οποία θα μεταφέρονται με πλοία, αλλά δεν πέτυχε», αναφέρεται αρμοδίως και εκφράζεται η ελπίδα αυτή τη φορά το εγχείρημα να στεφθεί από επιτυχία.
Όσον αφορά στην περίπτωση του silo δημητριακών, πρόθεση της ΟΛΘ είναι να αναθέσει τη διαχείριση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων στον ιδιώτη, με την προϋπόθεση ότι θα αναλάβει τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της παραγωγικής τους δυναμικότητας. «Οι συγκεκριμένοι χώροι είναι παλαιότητας 30 ετών και η αποδοτικότητά τους είναι μέτρια.
Επένδυση
Οπότε αν θέλουμε να αναβαθμιστούν απαιτείται να γίνει μια σημαντική επένδυση», τονίζει η ίδια πηγή και διευκρινίζει πως μένει να φανεί πλέον και στην πράξη αν υπάρχει ενδιαφέρον να την αναλάβουν ιδιώτες.
Θέμα ολίγων ημερών, εξάλλου, είναι και ο διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε ιδιώτη της διαχείρισης των δύο σταθμών αυτοκινήτων, δυναμικότητας σχεδόν 600 θέσεων, που διαθέτει η ΟΛΘ ΑΕ. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, από τη στιγμή της προκήρυξης του διαγωνισμού θα απαιτηθούν 52 ημέρες για την παραλαβή των προτάσεων κι αμέσως μετά θα γίνει η αξιολόγησή τους για την επιλογή του αναδόχου.
1 σχόλιο:
Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011
Άφιξη διπύθμενων πλοίων από την Ιαπωνία στο λιμάνι του Πειραιά!
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/05/blog-post_8174.html
Δημοσίευση σχολίου