«Ενενήντα χρόνια συνεχούς, δυναμικής και γόνιμης προσφοράς στη ναυτιλιακή κοινότητα τον εμπορικό κόσμο, αλλά και του τομέα της κρουαζιέρας, συμπληρώνει φέτος η Δ.Ν.Ε. Μίας πορείας με σημαντικούς σταθμούς, αλλά και με ένα ακλόνητο "πιστεύω". Εκπροσωπούμε το 100% των εσόδων των λιμανιών της Ελλάδας στο εμπορικό κομμάτι, containers, car terminal και κρουαζιέρα» επισήμανε ο Νίκος Αρβανίτης, πρόεδρος της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης, κατά τη σημερινή συνέντευξη τύπου
Και συνέχισε: «Τα μεγάλα λιμάνια της χώρας οφείλουν να είναι ανταγωνιστικά και αναπτυξιακά, με πελατοκεντρικό χαρακτήρα και ορθολογικές εν γένει πολιτικές στα νέα διεθνή και περιφερειακά πλαίσια, απαλλαγμένα από στρεβλώσεις του παρελθόντος, συμβάλλοντας στη βιώσιμη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της χώρας»,
«Ίσως η πολιτεία δεν έχει αντιληφθεί σε όλη την έκταση του προβλήματος την έλλειψη μίας αποκρυσταλλωμένης πολιτικής, που δημιουργεί πολλαπλούς κινδύνους και σε τελευταία ανάλυση υπονομεύει τη λιμενική αγορά. Η πολιτεία δεν έχει προσέλθει έγκαιρα στις απαιτούμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες» υπογράμμισε.
«Είμαστε ικανοποιημένοι από τις επενδύσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Όσα δεν έκανε ο ΟΛΠ σε 125 χρόνια τα έκαναν οι Κινέζοι σε ενάμιση χρόνο. Ξεκίνησαν οι εργασίες για την προβλήτα ΙΙΙ. Το τοπικό φορτίο είναι πεπερασμένο, λόγω της οικονομικής κρίσης. Μένει να προσελκύσεις τις εταιρείες να κάνουν τα ελληνικά λιμάνια μεγάλα hub για να προσελκύσεις δουλειά για τις εταιρείες και το λιμάνι του Πειραιά. Ερχόμενα πλοία στο λιμάνι του Πειραιά δημιουργούνται θέσεις εργασίας σε εκατοντάδες περιφερειακά επαγγέλματα».
»Για την κρουαζιέρα μας βρίσκει σύμφωνους το master plan του ΟΛΠ γα ανάπτυξη λιμενικών υποδομών... Και το terminal αυτοκινήτου πλήττεται από την κρίση, αφού η αγορά αυτοκινήτου έχει πτώση. Πρέπει να αναπτυχθούν υποδομές για προσελκύση εταιρειών για μεταφόρτωση... Ευχαριστημένοι είμαστε από την απόδοση στον τομέα εμπορευματοκιβωτίων τόσο στην προβλήτα ΙΙ της Cosco όσο και της προβλήτας Ι του ΟΛΠ».
«Μετά την Cosco μπορεί να πέσουν και τρεις γέφυρες πάνω σε ένα πλοίο για να το εξυπηρετήσουν πλέον. Οι κρυμμένες αξίες του ΟΛΠ πρέπει να βγουν, να εμφανιστούν. Δεν είμαι εναντίον της ιδιωτικοποίησης της ΟΛΠ ΑΕ. Η παραχώρηση πέτυχε και πρέπει να περάσουμε στο άλλο στάδιο, θέτοντας η πολιτεία τους κατάλληλους κανόνες και φορείς που θα αδειοδοτεί, θα ελέγχει και θα ρυθμίζει. Δεν μιλάμε για ανεξέλεγκτα πράγματα. Δεν είμαστε υπέρ του ξεπουλήματος».
Και συνέχισε: «Τα μεγάλα λιμάνια της χώρας οφείλουν να είναι ανταγωνιστικά και αναπτυξιακά, με πελατοκεντρικό χαρακτήρα και ορθολογικές εν γένει πολιτικές στα νέα διεθνή και περιφερειακά πλαίσια, απαλλαγμένα από στρεβλώσεις του παρελθόντος, συμβάλλοντας στη βιώσιμη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της χώρας»,
«Ίσως η πολιτεία δεν έχει αντιληφθεί σε όλη την έκταση του προβλήματος την έλλειψη μίας αποκρυσταλλωμένης πολιτικής, που δημιουργεί πολλαπλούς κινδύνους και σε τελευταία ανάλυση υπονομεύει τη λιμενική αγορά. Η πολιτεία δεν έχει προσέλθει έγκαιρα στις απαιτούμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες» υπογράμμισε.
«Είμαστε ικανοποιημένοι από τις επενδύσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Όσα δεν έκανε ο ΟΛΠ σε 125 χρόνια τα έκαναν οι Κινέζοι σε ενάμιση χρόνο. Ξεκίνησαν οι εργασίες για την προβλήτα ΙΙΙ. Το τοπικό φορτίο είναι πεπερασμένο, λόγω της οικονομικής κρίσης. Μένει να προσελκύσεις τις εταιρείες να κάνουν τα ελληνικά λιμάνια μεγάλα hub για να προσελκύσεις δουλειά για τις εταιρείες και το λιμάνι του Πειραιά. Ερχόμενα πλοία στο λιμάνι του Πειραιά δημιουργούνται θέσεις εργασίας σε εκατοντάδες περιφερειακά επαγγέλματα».
»Για την κρουαζιέρα μας βρίσκει σύμφωνους το master plan του ΟΛΠ γα ανάπτυξη λιμενικών υποδομών... Και το terminal αυτοκινήτου πλήττεται από την κρίση, αφού η αγορά αυτοκινήτου έχει πτώση. Πρέπει να αναπτυχθούν υποδομές για προσελκύση εταιρειών για μεταφόρτωση... Ευχαριστημένοι είμαστε από την απόδοση στον τομέα εμπορευματοκιβωτίων τόσο στην προβλήτα ΙΙ της Cosco όσο και της προβλήτας Ι του ΟΛΠ».
«Μετά την Cosco μπορεί να πέσουν και τρεις γέφυρες πάνω σε ένα πλοίο για να το εξυπηρετήσουν πλέον. Οι κρυμμένες αξίες του ΟΛΠ πρέπει να βγουν, να εμφανιστούν. Δεν είμαι εναντίον της ιδιωτικοποίησης της ΟΛΠ ΑΕ. Η παραχώρηση πέτυχε και πρέπει να περάσουμε στο άλλο στάδιο, θέτοντας η πολιτεία τους κατάλληλους κανόνες και φορείς που θα αδειοδοτεί, θα ελέγχει και θα ρυθμίζει. Δεν μιλάμε για ανεξέλεγκτα πράγματα. Δεν είμαστε υπέρ του ξεπουλήματος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου