Η μεγάλη πτώση των ναύλων του ξηρού φορτίου έχει αναγκάσει τους Κινέζους του κρατικού κολοσσού της Cosco να συγχωνεύουν τρεις εταιρείες του Ομίλου για να περιορίσουν τη ζημιά.
Η αρχική διαδικασία αναδιάρθρωσης αφορά τις Cosco Bulk Carrier, Cosco Hong Kong Shipping και Qingdao Ocean Shipping και έχει ήδη ξεκινήσει.
Οι τρεις εταιρείες πρακτορεύουν συνολικά πάνω από 400 πλοία, δίνοντας στην Cosco την πρώτη θέση παγκοσμίως όσον αφορά τις μεταφορές ξηρού φορτίου.
Ο κινεζικός όμιλος επιδίωξε την αναδιαπραγμάτευση των υψηλών ναύλων που είχε συμφωνήσει να πληρώνει σε εφοπλιστικές εταιρείες το 2008, εκ των οποίων κάποιες ήταν ελληνικών συμφερόντων χωρίς να τα καταφέρει.
Η αρχική διαδικασία αναδιάρθρωσης αφορά τις Cosco Bulk Carrier, Cosco Hong Kong Shipping και Qingdao Ocean Shipping και έχει ήδη ξεκινήσει.
Οι τρεις εταιρείες πρακτορεύουν συνολικά πάνω από 400 πλοία, δίνοντας στην Cosco την πρώτη θέση παγκοσμίως όσον αφορά τις μεταφορές ξηρού φορτίου.
Ο κινεζικός όμιλος επιδίωξε την αναδιαπραγμάτευση των υψηλών ναύλων που είχε συμφωνήσει να πληρώνει σε εφοπλιστικές εταιρείες το 2008, εκ των οποίων κάποιες ήταν ελληνικών συμφερόντων χωρίς να τα καταφέρει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου