Η κινεζική Cosco πιέζει για µείωση κατά 15% του µισθώµατος εκµετάλλευσης της προβλήτας 2
Φουρτούνες στο λιµάνιτου Πειραιά προκαλούν οιπιέσεις που ασκεί η κινεζική εταιρεία Cosco για επαναδιαπραγµάτευση της σύµβασης για τον Σταθµό Εµπορευµατοκιβωτίων του ΟΛΠ, την ίδια ώρα που γίνεται όλο και πιο αµφίβολη η συµµετοχή της στην κατασκευή του εµπορευµατικού κέντρου του Θριάσιου Πεδίου.
Στο λιµάνι η θυγατρική της Cosco, ΣΕΠ Ελλάς, που διαχειρίζεται την προβλήτα 2, ετοιµάζεται να ζητήσει από την ελληνική κυβέρνηση τη µείωση έως και κατά 15% του ετήσιου µισθώµατος που πληρώνει, το οποίο ανέρχεται στα20 εκατ. ευρώ.
Αλλά και στο Θριάσιο Πεδίο το αρχικό θερµό ενδιαφέρον της Cosco να διεκδικήσει το έργο έχει παγώσει και τη θέση του πήρε µια σκληρή διαπραγµάτευση ανάµεσα στον κινεζικό όµιλο και τη θυγατρική του ΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ. Η κινεζική πλευρά ρίχνει στο τραπέζι ακόµη και το χαρτί της απόσυρσης του ενδιαφέροντός της. Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ έχει αναβληθεί πολλές φορές προς χάριν των Κινέζων, µε την τελευταία αναβολή να προβλέπει την υποβολή προσφορών στα τέλη Ιουνίου. Η αναβολή αυτή είναι η τελευταία και, αν δεν εκδηλωθεί σοβαρό ενδιαφέρον, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση του έργου.
Ο βασικός λόγος για τις τριβές ανάµεσα στην Cosco και τον ΟΛΠ είναι η διεθνής οικονοµική κρίση, µε τον κινεζικό όµιλο να σκληραίνει τη στάση του παρά το γεγονός ότι η απαίτηση της Cosco να της επιστραφεί ΦΠΑ 20 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Οικονοµικών, λόγω των επενδύσεών της στο λιµάνι, ικανοποιήθηκε σε σχετικά σύντοµο διάστηµα. Ο επικεφαλής της Cosco Γουέι Τζιαφού, θέλοντας να υποβαθµίσει το έργο του Θριάσιου Πεδίου, είπε πρόσφατα στον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννη ∆ιαµαντίδη ότι «δεν χάθηκε ο κόσµος αν η Cosco δεν συµµετάσχει τελικά στο έργο του Θριάσιου Πεδίου». Πάντως, η συµµετοχή των Κινέζων στο Θριάσιο θα εξαρτηθεί και από την ικανοποίηση µιας βασικής απαίτησής τους: να µπορούν να στήσουν ένα µεταποιητικό κέντρο µέσα στον Σταθµό, ώστε µέσω αυτού να βαφτίζουν τα προϊόντα τους ελληνικά και να τα εξάγουν πιο εύκολα στις αγορές της Ε.Ε. Απαίτηση που δύσκολα θα ικανοποιηθεί αφού βρίσκει ισχυρές αντιστάσεις στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, πέτρα του σκανδάλου στις ελληνοκινεζικές επιχειρηµατικές σχέσεις παραµένει η γεµάτη «γκρίζες ζώνες» σύµβαση για τον Σταθµό Εµπορευµατοκιβωτίων του Πειραιά, η οποία σύµφωνα µε κάποιους συνοδευόταν από συµφωνίες κάτω από το τραπέζι µε την προηγούµενη κυβέρνηση. Πατώντας στις ασάφειες αυτές, η κινεζική πλευρά πιέζει την κυβέρνηση να µειώσει το µίσθωµα για τηνεκµετάλλευση της προβλήτας. Την ίδια στιγµή η θυγατρική της Cosco, ΣΕΠ Ελλάς, προσπαθεί να αναβάλει την υποχρέωσή της για την κατασκευή της προβλήτας 3, που είναι µια επένδυση 200 εκατ. ευρώ, η οποία αποτέλεσε το επενδυτικό άλλοθι για να δώσει η Κοµισιόν τη συγκατάθεσή της στη µακροχρόνια εκµετάλλευση του ΣΕΜΠΟ από
Φουρτούνες στο λιµάνιτου Πειραιά προκαλούν οιπιέσεις που ασκεί η κινεζική εταιρεία Cosco για επαναδιαπραγµάτευση της σύµβασης για τον Σταθµό Εµπορευµατοκιβωτίων του ΟΛΠ, την ίδια ώρα που γίνεται όλο και πιο αµφίβολη η συµµετοχή της στην κατασκευή του εµπορευµατικού κέντρου του Θριάσιου Πεδίου.
Στο λιµάνι η θυγατρική της Cosco, ΣΕΠ Ελλάς, που διαχειρίζεται την προβλήτα 2, ετοιµάζεται να ζητήσει από την ελληνική κυβέρνηση τη µείωση έως και κατά 15% του ετήσιου µισθώµατος που πληρώνει, το οποίο ανέρχεται στα20 εκατ. ευρώ.
Αλλά και στο Θριάσιο Πεδίο το αρχικό θερµό ενδιαφέρον της Cosco να διεκδικήσει το έργο έχει παγώσει και τη θέση του πήρε µια σκληρή διαπραγµάτευση ανάµεσα στον κινεζικό όµιλο και τη θυγατρική του ΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ. Η κινεζική πλευρά ρίχνει στο τραπέζι ακόµη και το χαρτί της απόσυρσης του ενδιαφέροντός της. Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ έχει αναβληθεί πολλές φορές προς χάριν των Κινέζων, µε την τελευταία αναβολή να προβλέπει την υποβολή προσφορών στα τέλη Ιουνίου. Η αναβολή αυτή είναι η τελευταία και, αν δεν εκδηλωθεί σοβαρό ενδιαφέρον, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση του έργου.
Ο βασικός λόγος για τις τριβές ανάµεσα στην Cosco και τον ΟΛΠ είναι η διεθνής οικονοµική κρίση, µε τον κινεζικό όµιλο να σκληραίνει τη στάση του παρά το γεγονός ότι η απαίτηση της Cosco να της επιστραφεί ΦΠΑ 20 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Οικονοµικών, λόγω των επενδύσεών της στο λιµάνι, ικανοποιήθηκε σε σχετικά σύντοµο διάστηµα. Ο επικεφαλής της Cosco Γουέι Τζιαφού, θέλοντας να υποβαθµίσει το έργο του Θριάσιου Πεδίου, είπε πρόσφατα στον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννη ∆ιαµαντίδη ότι «δεν χάθηκε ο κόσµος αν η Cosco δεν συµµετάσχει τελικά στο έργο του Θριάσιου Πεδίου». Πάντως, η συµµετοχή των Κινέζων στο Θριάσιο θα εξαρτηθεί και από την ικανοποίηση µιας βασικής απαίτησής τους: να µπορούν να στήσουν ένα µεταποιητικό κέντρο µέσα στον Σταθµό, ώστε µέσω αυτού να βαφτίζουν τα προϊόντα τους ελληνικά και να τα εξάγουν πιο εύκολα στις αγορές της Ε.Ε. Απαίτηση που δύσκολα θα ικανοποιηθεί αφού βρίσκει ισχυρές αντιστάσεις στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, πέτρα του σκανδάλου στις ελληνοκινεζικές επιχειρηµατικές σχέσεις παραµένει η γεµάτη «γκρίζες ζώνες» σύµβαση για τον Σταθµό Εµπορευµατοκιβωτίων του Πειραιά, η οποία σύµφωνα µε κάποιους συνοδευόταν από συµφωνίες κάτω από το τραπέζι µε την προηγούµενη κυβέρνηση. Πατώντας στις ασάφειες αυτές, η κινεζική πλευρά πιέζει την κυβέρνηση να µειώσει το µίσθωµα για τηνεκµετάλλευση της προβλήτας. Την ίδια στιγµή η θυγατρική της Cosco, ΣΕΠ Ελλάς, προσπαθεί να αναβάλει την υποχρέωσή της για την κατασκευή της προβλήτας 3, που είναι µια επένδυση 200 εκατ. ευρώ, η οποία αποτέλεσε το επενδυτικό άλλοθι για να δώσει η Κοµισιόν τη συγκατάθεσή της στη µακροχρόνια εκµετάλλευση του ΣΕΜΠΟ από
3 σχόλια:
παραμυθια τουμπανο τα εργα των κιτρινων προχωρουν με γοργο ρυθμο για να ασφαλισουν την θεση τουσ στον λιμανι και μελλοντικα να μην μπορει να του διωξει κανεισ(γιατι κατι τετοιο υποψιαζονται) καλο το κολπο αλλα δυσκολα θα προλαβουν να κανουν μεταποιηση για τα προιοντα τουσ .τωρα τουσ διαφορουσ που γραφουν τετοια ρεπορταζ για να παραπλανουν τουσ αφηνουμε στο κοσμο ..........mafia
MAFIA :ΩΡΑΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΣΩΜΑ ΜΕ ΣΩΜΑ ,ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΣΤΟΜΑ ,ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ ,ΠΟΔΙ ΜΕ ΠΟΔΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΛΩΤΣΙΑ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ IQ -4 FORREST G.A.P KAI ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ.. ΤΗ ΦΡΟΥΤΑ ΒΓΑΖΕΙ Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΡΑΝΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ . JET LEE
kalhspera grafoyne oi melothanatoi thn teleytaia toys epithimia kai oi bromiarides myrizoyn panta to telos toys etsi kai me ta arthra poy grafoyne exoune myristh oi kitrinoi oti den travaei o xazos o kalamatas einai ston kosmo tou kai pane na prolaboyn na kleidosoyn thn ependysh toys ...gidia e gidia
Δημοσίευση σχολίου