ΤΙΤΛΟΙ

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΟΛΠ: Παραλαβή 4 straddle carriers κόστους €960 χιλ


Παρελήφθησαν από το ΣΕΜΠΟ/ΟΛΠ τέσσερα ακόμη Οχήματα Στοιβασίας & Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων (ΟΣΜΕ - straddle carriers), τα οποία προμηθεύτηκε ο ΟΛΠ, ύστερα από διενέργεια διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού, κόστους 960.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να καλύψει τις επείγουσες ανάγκες της παραγωγικής λειτουργίας του Προβλήτα – Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ/ΟΛΠ).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθούν και τα υπόλοιπα μηχανήματα παραγωγής που προμηθεύτηκε πρόσφατα ο ΟΛΠ, δηλαδή ένα (1) ανυψωτικό μηχάνημα (reach stacker), κόστους 225.000 € πλέον ΦΠΑ και ένα (1) διακινητή εμπορευματοκιβωτίων (container mover), κόστους 217.000 € πλέον ΦΠΑ.

Σημειώνεται επίσης ότι πρόσφατα υπεγράφη σύμβαση με την κατασκευάστρια εταιρεία των τεσσάρων (4) νέων Γερανογεφυρών SPP για την αντικατάσταση των ειδικών κρεμαστών καθισμάτων καμπίνας χειριστή και την εγκατάσταση εξοπλισμού inverters για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των χειριστών, αλλά και την αναβάθμιση των λειτουργικών τους δυνατοτήτων, συνολικού κόστους 490.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.

Τέλος, εντός των προσεχών ημερών ολοκληρώνεται ο νέος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός για την προμήθεια άλλων τεσσάρων (4) καινούργιων ΟΣΜΕ (straddle carriers), προϋπολογισμού 2.800.000 € πλέον ΦΠΑ, με option για επιπλέον τέσσερα (4), τα οποία θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις παραγωγικές δυνατότητες του Προβλήτα – Ι ΣΕΜΠΟ/ΟΛΠ.

Με το νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, το container terminal του Ο.Λ.Π. Α.Ε. καθίσταται το πλέον σύγχρονο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων της Μεσογείου και ένα από τα πιο ανταγωνιστικά της Ευρώπης.


4 σχόλια:

ΔΙΑΣ είπε...

ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΙΚΟΝΙΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΟΠΑΡΑΛΗΦΘΕΝΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ Ο.Σ.Μ.Ε.ΤΟΥ ΦΙΛΑΝΔΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ SISU, ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΡΙΝ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΟΨΕΩΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΝΕΟΠΑΡΑΛΗΦΘΕΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ 2 Ε/Κ ΤΩΝ 20 ΠΟΔΩΝ,ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ Γ/Γ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ,ΘΑ ΟΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΑΝΑ ΒΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ,ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ 31Νο εως 40Νο Ο.Σ.Μ.Ε. ΤΟΥ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜITSUBISHI.ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΖΗΜΙΕΣ, ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ Ο.Λ.Π.ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥΣ.και οπως λεει και ο δικος μας διαχειριστης να ειναι καλοτυχα

Ανώνυμος είπε...

kalorizika kalofagota xerei kaneis na moy pei an h dania exei ths idies mizes me thn filandia gia na rothso allo xylopodaro.exoyme kai krisi

Ανώνυμος είπε...

TI KAINOYRGIA KAI KOYRAFEXALA TOSA METAXEIRHSMENA EXEI EKEI STHN DANIA APO TO 2001 PAROPLHSMENA KAI TA PAIRNHS KAI SXEDON TSAMPA (ME EXASFALISMENH MIZA )PAIRNOYN AMESOS MPROSTA ...AKOY 960.000 EURO PE

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειναι παροπλισμενα απο το 01,ειναι μοντελο 01 σαν τα valmet που (πουλησαμε) στους Κινεζους.