Σε μια προσπάθεια να υπάρξει μεγαλύτερη ασφάλεια στο λιμάνι του Πειραιά αλλά και καλύτερη και ασφαλέστερη ναυσιπλοΐα, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά προχώρησε πρόσφατα στην εγκατάσταση ενός νέου πρόσθετου συστήματος παρακολούθησης όλων των πλοίων που κινούνται σε ακτίνα 24 ναυτικών μιλίων και που θα μπορεί να μπλοκάρει και να παρακολουθεί στόχους που δεν εκπέμπουν σήμα AIS (Automatic Identification System).
Το σήμα AIS προέρχεται από ειδικό σύστημα που είναι εγκατεστημένο στο πλοίο και μπορεί να παρακολουθεί τις θέσεις και την κίνηση των πλοίων όλο το 24ωρο.
Σημειώνεται ότι υπάρχουν πολλά πλοία που δεν έχουν εγκατεστημένο το σύστημα AIS ενώ υπάρχει περίπτωση κάποια άλλα για διαφορετικούς λόγους να το κλείνουν.
H σχεδίαση του πρόσθετου συστήματος που θα λειτουργεί από τις αρχές Οκτωβρίου είναι Ιντερνετική και θα μπορούν κατόπιν άδειας να το χρησιμοποιούν εταιρείες ιδιωτικές αλλά και κρατικές, αντλώντας χρήσιμες πληροφορίες για την κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά. Σημειωτέον ότι το 2010 οι αφιξοναχωρήσεις πλοίων στον Πειραιά ανήλθαν σε 26.000.
Το νέο αυτό λειτουργικό σύστημα καθιερώνει συνθήκες υψηλής ασφάλειας, αφού εκτός του Radar συνδέεται με κάμερες υψηλής ευκρίνειας και σύστημα alarm για όλα τα πλοία, κυρίως για εκείνα που δεν εκπέμπουν σήμα AIS (Automatic Identification System), τα οποία, ως μη έχοντα ταυτότητα, καθίστανται αμέσως στόχοι παρακολούθησης.
Το σήμα AIS προέρχεται από ειδικό σύστημα που είναι εγκατεστημένο στο πλοίο και μπορεί να παρακολουθεί τις θέσεις και την κίνηση των πλοίων όλο το 24ωρο.
Σημειώνεται ότι υπάρχουν πολλά πλοία που δεν έχουν εγκατεστημένο το σύστημα AIS ενώ υπάρχει περίπτωση κάποια άλλα για διαφορετικούς λόγους να το κλείνουν.
H σχεδίαση του πρόσθετου συστήματος που θα λειτουργεί από τις αρχές Οκτωβρίου είναι Ιντερνετική και θα μπορούν κατόπιν άδειας να το χρησιμοποιούν εταιρείες ιδιωτικές αλλά και κρατικές, αντλώντας χρήσιμες πληροφορίες για την κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά. Σημειωτέον ότι το 2010 οι αφιξοναχωρήσεις πλοίων στον Πειραιά ανήλθαν σε 26.000.
Το νέο αυτό λειτουργικό σύστημα καθιερώνει συνθήκες υψηλής ασφάλειας, αφού εκτός του Radar συνδέεται με κάμερες υψηλής ευκρίνειας και σύστημα alarm για όλα τα πλοία, κυρίως για εκείνα που δεν εκπέμπουν σήμα AIS (Automatic Identification System), τα οποία, ως μη έχοντα ταυτότητα, καθίστανται αμέσως στόχοι παρακολούθησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου