Κατά 17 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών λιμένων ανέβηκε ο ΟΛΠ μετά τη μεγάλη αύξηση που σημειώνει η διακίνηση φορτίων από τον Εμπορευματικό του Σταθμό. Σήμερα ο Πειραιάς καταλαμβάνει πλέον την 76η θέση από την 93η που βρισκόταν πριν από ένα χρόνο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία δημοσιοποίησε χθες ο ΟΛΠ στο πρώτο οκτάμηνο του 2012 μέσω της προβλήτας του η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 34,4% ενώ η παραγωγικότητά του ανά πόστα από 121,5 κινήσεις τον Ιανουάριο του 2011 αυξήθηκε σε 130,3 κινήσεις τον Ιανουάριο του 2012 και σε 143,16 κινήσεις τον περασμένο Αύγουστο.
Οσο αφορά συνολικά το ΣΕΜΠΟ, δηλαδή την προβλήτα Ι και την προβλήτα της Cosco, o OΛΠ αναφέρει ότι μέσα σε ένα χρόνο το φορτίο που διακίνησε αυξήθηκε κατά 94,5% καθώς από τα 816.325 εμπορευματοκιβώτια έφθασε να διακινεί 1.680.133 κοντέινερ. Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των διοικήσεων του ΟΛΠ και της ΣΕΠ ( Cosco ) διαπιστώθηκε, όπως έγινε γνωστό από τον οργανισμό, ότι εξελίσσονται κανονικά οι επενδύσεις των Κινέζων στο λιμάνι, δηλαδή ο εκσυγχρονισμός της προβλήτας ΙΙ και η προετοιμασία της προβλήτας ΙΙΙ, προκειμένου να λειτουργήσουν με βάση τα χρονοδιαγράμματα τα οποία έχουν προβλεφθεί στη σύμβαση παραχώρησης.
Ημερίδα
Το νέο μοντέλο των εργασιακών σχέσεων που θα πρέπει να υιοθετηθεί συνολικά από τα ελληνικά λιμάνια ενόψει της εισόδου ιδιωτών επενδυτών με διάφορες μορφές στη διαχείρισή τους, τέθηκε χθες επί τάπητος σε ειδική ημερίδα που οργάνωσε το υπουργείο Ναυτιλίας για την εθνική λιμενική πολιτική. Στην ημερίδα συμμετείχαν στελέχη της task force στην Ελλάδα, εκπρόσωποι από λιμάνια του Ρότερνταμ, της Βαρκελώνη, του Αμβούργου καθώς και στελέχη της διεύθυνσης Μεταφορών της Κομισιόν. Οι περισσότεροι ομιλητές τάχθηκαν υπέρ της απελευθέρωσης της παροχής λιμενικών υπηρεσιών στην Ε.Ε. και φυσικά στην Ελλάδα. Η ομοσπονδία εργαζομένων στα ελληνικά λιμάνια ( ΟΜΥΛΕ ) σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι η ημερίδα οργανώθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας εν κρυπτώ και πως η ίδια θα αντιδράσει έντονα με κινητοποιήσεις εφόσον δρομολογηθούν αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις.
Το νέο μοντέλο των εργασιακών σχέσεων που θα πρέπει να υιοθετηθεί συνολικά από τα ελληνικά λιμάνια ενόψει της εισόδου ιδιωτών επενδυτών με διάφορες μορφές στη διαχείρισή τους, τέθηκε χθες επί τάπητος σε ειδική ημερίδα που οργάνωσε το υπουργείο Ναυτιλίας για την εθνική λιμενική πολιτική. Στην ημερίδα συμμετείχαν στελέχη της task force στην Ελλάδα, εκπρόσωποι από λιμάνια του Ρότερνταμ, της Βαρκελώνη, του Αμβούργου καθώς και στελέχη της διεύθυνσης Μεταφορών της Κομισιόν. Οι περισσότεροι ομιλητές τάχθηκαν υπέρ της απελευθέρωσης της παροχής λιμενικών υπηρεσιών στην Ε.Ε. και φυσικά στην Ελλάδα. Η ομοσπονδία εργαζομένων στα ελληνικά λιμάνια ( ΟΜΥΛΕ ) σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι η ημερίδα οργανώθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας εν κρυπτώ και πως η ίδια θα αντιδράσει έντονα με κινητοποιήσεις εφόσον δρομολογηθούν αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου