ΤΙΤΛΟΙ

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Ο Πειραιάς «περιμένει» 850 κρουαζιερόπλοια φέτος


Ο ΟΛΠ εκτιμά ότι η άρση του καμποτάζ για τα πλοία με ξένες σημαίες, σε συνδυασμό με τη σταθερή τιμολο­γιακή πολιτική, θα συμβάλουν θετικά στην ανάπτυξη της αγοράς της κρουαζιέρας τα επόμενα χρόνια Σταθερές διατηρεί τις προβλέψεις της για την κίνηση των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά το 2012 η διοίκηση του ΟΛΠ, ενώ γενικότερα δεν υπάρχουν ακυρώσεις στο χώρο της κρουαζιέρας. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης, αναφερόμενος στο κλίμα που υπάρχει σήμερα γύρω από τον ελληνικό τουρισμό κατά τη διάρκεια σύσκεψης στην Ένωση Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σημείωσε ότι δεν έχει γίνει καμία ακύρωση προγραμματισμένων για το 2012 δρομολογίων από κρουαζιερόπλοια προς το λιμάνι του Πειραιά. Στην ίδια σύσκεψη εξετάσθηκαν οι πολιτικές για την κρουαζιέρα για το διάστημα 2012-2013.
Για το 2012 ο Πειραιάς αναμένει την άφιξη 850 κρουαζιερόπλοιων, ενώ για την περίοδο 2013- 2016 ο ΟΛΠ έχει αποφασίσει να διατηρήσει σταθερά τα τιμολόγιά του, προκειμένου αυτό να λειτουργήσει θετικά για την προσέλκυση περισσότερων πλοίων στο κυριότερο ελληνικό λιμάνι. Ο οργανισμός εκτιμά ότι η άρση του καμποτάζ για τα πλοία με ξένες σημαίες, σε συνδυασμό με τη σταθερή τιμολογιακή πολιτική, θα συμβάλουν θετικά στην ανάπτυξη της αγοράς της κρουαζιέρας στα επόμενα χρόνια.
Το 2011 στα οικονομικά του αποτελέσματα ο ΟΛΠ κατέγραψε κέρδη 7,5 εκατ. ευρώ από την κρουαζιέρα έναντι 3,1 εκατ. ευρώ το 2010. Την προηγούμενη χρονιά επισκέφθηκαν τον Πειραιά 936 κρουαζιερόπλοια τα οποία επιβίβασαν και αποβίβασαν 2,5 εκατ. επιβάτες σημειώνοντας αύξηση 35% σε σχέση με το 2010.
Αναλυτές εκτιμούν ότι ο ΟΛΠ για το 2012 θα καταγράψει αύξηση 47% στα κέρδη του, τα οποία από 6,5 εκατ. ευρώ το 2011 θα διαμορφωθούν στα 14 εκατ. ευρώ.
Ένα μέρος των προβλέψεων αυτών για σημαντική αύξηση της κερδοφορίας του λιμανιού, τις αποδίδουν στην κίνηση της κρουαζιέρας που θεωρούν ότι αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια.
Προετοιμασία Πάντως οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων που ενδιαφέρονται για τον Πειραιά και τα υπόλοιπα ελληνικά λιμάνια, έχουν ζητήσει από τις διοικήσεις τους μία πιο συστηματική προετοιμασία από την πλευρά τους όσον αφορά τις διαθέσιμες θέσεις ελλιμενισμού και την τιμολογιακή τους πολιτική. Ήδη ο Πειραιάς έχει κάνει γνωστά τα τιμολόγιά του για την επόμενη τριετία και το ίδιο ζητούν να κάνουν και τα υπόλοιπα λιμάνια που δέχονται κρουαζιερόπλοια, ώστε να προγραμματίζουν εγκαίρως τα δρομολόγιά τους.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σσσσσσ,κρύβε λόγια μη το μάθουν οι π(ω)λιτικοί που υποστηρίζεις και το βουλιάξουν.

Ανώνυμος είπε...

Π(ω)λειτικοί.