ΤΙΤΛΟΙ

Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Πώς θα γίνουν οι μετατάξεις σε ΟΛΠ - ΟΛΘ

 

                   
Τις υπογραφές των κυβερνητικών αποφάσεων αναμένουν όσοι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ και στον ΟΛΘ θέλουν να μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου. Η δυνατότητα αυτή, μάλιστα, δεν αποκλείεται να προσφερθεί και σε αυτούς της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), ο διαγωνισμός για την πώληση της οποίας ολοκληρώνεται στα τέλη Οκτωβρίου. Αυτό αναφέρουν πληροφορίες της σιδηροδρομικής αγοράς, που θεωρούν ωστόσο λιγότερο πιθανόν να υπάρξει τέτοιο πρόγραμμα και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους στον ΟΛΠ, απ’ όπου και θα ξεκινήσουν οι μετατάξεις, το ενδιαφέρον να αξιοποιηθεί η δυνατότητα παραμένει αχαρτογράφητο για την ώρα. Προς το παρόν, όλοι τηρούν στάση αναμονής μέχρι να αναλάβει το management του Οργανισμού η Coscο. Το σίγουρο πάντως είναι πως όταν ξεκινήσουν, ένα μέρος του κόστους που κατέβαλαν οι εισηγμένες εταιρείες θα περάσει στον κρατικό προϋπολογισμό. Κι αυτό γιατί το δικαίωμα μετατάξεων που έχει δεσμευθεί να χορηγήσει η κυβέρνηση στους εργαζομένους των δύο ανώνυμων εισηγμένων και κερδοφόρων εταιρειών, ισοδυναμεί με μεταφορά ενός σημαντικού ποσοστού του κόστους μισθοδοσίας τους στο Δημόσιο.
Μάλιστα, το Δημόσιο σε βάθος χρόνου μπορεί να πληρώσει στους εργαζομένους του λιμανιού που θα μεταταγούν έως και το σύνολο των 280,5 εκατ. ευρώ που θα καταβάλει η Cosco για να αποκτήσει το 51% των μετοχών του ΟΛΠ…
Για να ξεκινήσουν οι μετατάξεις πάντως απαιτείται κοινή απόφαση των υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών, Εργασίας και Ναυτιλίας, με την οποία θα ρυθμίζονται τα θέματα οργάνωσης, διαδικασίας και εφαρμογής των διατάξεων του σχετικού νόμου, τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση μετάταξης, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Υπενθυμίζεται πως επιτρέπεται η μετάταξη πάσης φύσεως προσωπικού της ΟΛΠ Α.Ε. και της ΟΛΘ Α.Ε., με την ίδια σχέση εργασίας σε υπηρεσίες, φορείς ή νομικά πρόσωπα του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, σε Οργανισμούς Λιμένα, καθώς και σε εταιρείες του ν. 3429/2005, στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου κατά τον χρόνο διενέργειας της μετάταξης.
Να σημειωθεί πως οι εργαζόμενοι που ενδιαφέρονται, διαθέτουν... άπλετο χρόνο για να αποφασίσουν, καθώς έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για μετάταξη εντός προθεσμίας, που για το προσωπικό της ΟΛΠ Α.Ε. λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2017, ενώ για το προσωπικό της ΟΛΘ Α.Ε. λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2018.
Η μετάταξη του προσωπικού της ΟΛΠ Α.Ε. θα διενεργείται έως την 31η Δεκεμβρίου 2018 και του προσωπικού της ΟΛΘ Α.Ε. έως την 31η Δεκεμβρίου 2019 κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων με κοινή υπουργική απόφαση, αναφέρει ο νόμος Δρίτσα.
Η μετάταξη διενεργείται σε κενή ή συνιστώμενη με την απόφαση της μετάταξης θέση συναφούς ή παρεμφερούς κλάδου ή ειδικότητας, της ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

GIA KAMIA ETHELOYSIA EHIS KAMIA PLEROFORIA RE LEVENTI?

Ανώνυμος είπε...

επιπλεον αν μιλήσει κανείς με επαγγελματίες του χώρου αναφορικά με το παρεμπόριο σου λένε ότι η κατάσταση έχει επιδεινωθεί από τότε που δραστηριοποιείται η cosco στο λιμάνι(αλήθεια υπάρχει κράτος;φοβάμαι πλέον περαιτέρω επιδείνωση)

Τα λιμάνια μας έπρεπε να παραχωρηθούν με χρονική μίσθωση στους Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι δεν παίζονται στον διεθνή ανταγωνισμό και ως αντάλλαγμα να μετέφεραν στην Ελλάδα όλες τις δραστηριότητες τους,εκεί να δείτε θέσεις εργασίας που θα δημιουργούνταν,το όφελος για την ελληνική οικονομία θα ήταν πολύ μεγαλύτερο.

Όσον αφορά τους κινέζους πρόκειται από τις χειρότερες φάρες στον κόσμο. Όπου πατάνε το πόδι τους οι Κινέζοι, πολλές φορές απρόσκλητοι όπως και στην περίπτωση της πατρίδας μας, αφού καταστρέψουν την εγχώρια αγορά, επιβάλλουν μετά τους κανόνες τους και εξαγοράζουν τα πάντα. Οι χιλιάδες Κινέζοι που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην πατρίδα μας(χωρίς να τους έχει καλέσει κανείς) έχουν καταστρέψει το ελληνικο εμπόριο και την ελληνική βιοτεχνία. Με την παραχώρηση των λιμανιών μας η κατάσταση απλά θα επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο,κράτος εν κράτει,όπως συμβαίνει ήδη με το λιμάνι στον Πειραιά,ρωτήστε και τους επαγγελματίες του χώρου.Είναι δυνατόν μια χώρα σαν την δική μας με χιλιάδες χρόνια ιστορίας στην ναυτιλία να παραχωρούμε τα λιμάνια μας στους Κινέζους και να πανηγυρίζουμε για τις πενταροδεκάρες που εισπράττει το κράτος μας ενώ ταυτόχρονα να έχουμε ανοίξει την κερκόπορτα όχι μόνο για την ελληνική αγορά αλλά και για την ευρωπαική; Όπως προείπα τα λιμάνια μας θα έπρεπε να παραμείνουν σε ελληνικά χέρια και να παραχωρηθούν με χρονική μίσθωση(εώς και 30 χρόνια) στους Έλληνες εφοπλιστές .Οι Έλληνες εφοπλιστές δεν παίζονται στον διεθνή ανταγωνισμό,το όφελος για την ελληνική οικονομία θα ήταν πολύ μεγαλύτερο.Ανοίξαμε την κερκόπορτα στους βρωμοΚινέζους.

Ποιοι νομίζετε ότι βρίσκονται πίσω από το παρεμπόριο και προμηθεύουν σε όλους αυτούς τους αλλοδαπούς τα προϊόντα αυτά; Και δεν είναι μόνο το παρεμπόριο που συναντάμε στους δρόμους,προϊόντα του παρεμπορίου έχουν εισχωρήσει πλέον για τα καλά και σε κανονικά καταστήματα.Γνωρίζω από πολύ καλή πηγή ό,τι ένας Κινέζος στην Κουμουνδούρου προμηθεύει ελληνικά καταστήματα με δερμάτινες τσάντες τις οποίες ακριβοπληρώνει ο πελάτης / καταναλωτής ενώ στην πραγματικότητα είναι πάμφθηνες (ένα δέκατο του κόστους).Το κράτος απουσιάζει και δεν υπάρχει πουθενά έλεγχος. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί μια ελληνική βιοτεχνία πίσω από την άλλη κλείνει και έχει καταστραφεί η παραγωγή και το εμπόριο ρουχισμού και υποδημάτων στην Ελλάδα; Το ίδιο και με τα κινεζικά καταστήματα (παράνομα από το στήσιμο τους μέχρι και την εμπορική τους δραστηριότητα ) που έχουν ανοίξει όχι μόνο σε όλες τις πόλεις της πατρίδας μας αλλά πλέον τα συναντάς και σε μεγάλα χωριά. Και ενώ διαθέτουμε όλα τα μέσα και τα όπλα, όχι μόνο για να περιορίσουμε την παραπάνω κατάσταση αλλά να την εξαλείψουμε, οι κυβερνήσεις μας δεν κάνουν απολύτως τίποτα τόσα χρόνια και εγκληματούν σε βάρος της Ελλάδας και των Ελλήνων με αποτέλεσμα να έχουν καταστραφεί και να έχουν βρεθεί σε τραγική κατάσταση οι Έλληνες έμποροι, βιοτέχνες και καταστηματάρχες και χιλιάδες Έλληνες εργαζόμενοι να έχουν οδηγηθεί στην ανεργία.

Διαβάστε και το παρακάτω άρθρο το τι συμβαίνει στην Ιταλία: http://www.aixmi.gr/index.php/...

Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα με προϊόντα που εισάγονται νόμιμα από την Κίνα και γενικότερα από την Ασία που να πληρούν όμως πρώτον: όλες τις προδιαγραφές που προβλέπει η Ε.Ε. όσον αφορά τις πρώτες ύλες ώστε να μην υπάρχει κάποιος κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, δεύτερον: να έχουν πληρωθεί όλοι οι νόμιμοι φόροι και δασμοί που προβλέπονται στο κράτος που εισάγονται και τρίτον: να μην έχουν παραχθεί κάτω από άθλιες συνθήκες, παιδική εργασία, φυλακισμένες γυναίκες κλπ.

Ανώνυμος είπε...



Τι όμως από τα παραπάνω ισχύει στην Ελλάδα;Απολύτως τίποτα!!! Σε πρόσφατο άρθρο στο spiegel γίνεται αναφορά ότι από όλα τα προϊόντα που αποσύρθηκαν από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω επικινδυνότητας από τις υπηρεσίες της Ε.Ε. τα 2/3 αφορούσαν εισαγόμενα προϊόντα από την Κίνα κυρίως στον κλάδο των ενδυμάτων(αλλά όχι μόνο π.χ. και στα ηλεκτρονικά) λόγω καρκινογόνων ουσιών,ουσίες που προκαλούν διάφορες αλλεργίες,ουσίες που μεταβάλλουν τις ορμόνες κλπ... Και μιλάμε για προϊόντα που βρίσκονταν προς πώληση σε επώνυμα καταστήματα,αλυσίδες καταστημάτων κλπ...,φαντασθείτε λοιπόν πόσο χειρότερη είναι η κατάσταση και τι είδους ποιότητα προϊόντα βρίσκονται και πωλούνται στο παρεμπόριο και στα κινέζικα καταστήματα.Δεν υπάρχει απολύτως κανένας έλεγχος και καμία προστασία για τον Έλληνα πολίτη/καταναλωτή(πέραν όλων των άλλων π.χ. φοροδιαφυγή).

Ανώνυμος είπε...

sholio toy athinaios apo to PRONEWS.