Κατά μόνας, θα ιδιωτικοποιηθούν τα μεγάλα λιμάνια και τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας, ενώ θα υπάρξει ομαδοποίηση για τα μικρά περιφερειακά λιμάνια και αεροδρόμια.
Την απόφαση αυτή έλαβαν στην διάρκεια συνάντησης τους ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Στουρνάρας με τον Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ κ. Τάκη Αθανασόπουλο.
Κατά την διάρκεια της συνάντησης αναφέρθηκε ότι «για τον ΟΛΠ, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από την Cosco», αλλά εκφράσθηκε προβληματισμός «για το εάν θα είναι ένας ο μεγάλος «παίκτης» ή θα παρουσιαστούν και άλλοι ανταγωνιστές».
Το πρώτο εξάμηνο του 2013 θα είναι κρίσιμο καθώς πρέπει να προχωρήσουν 11 έργα, ενώ ειδικά μέσα στο α΄τρίμηνο πρέπει να υλοποιηθεί (βάση τιμήματος και ανταγωνισμού) η ιδιωτικοποίηση του ΟΠΑΠ και της ΔΕΠΑ.
Στο ΤΑΙΠΕΔ εκτιμούν ότι ο στόχος των εσόδων 2,5 δισ. ευρώ για το 2013 θα μπορούσε να καλυφθεί με κορμό τα έσοδα από το IBC (81 εκατ. ευρώ), τα Κρατικά Λαχεία (190 εκατ. ευρώ), τον ΟΠΑΠ (υπάρχει εκτίμηση για 800 εκατ. ευρώ) και την ιδιωτικοποίηση των ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ όπου ακούγονται ποσά ακόμη και πάνω από 1 δισ. ευρώ.
Αν δεν επιτευχθεί ο στόχος, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Μνημονίου 3 η Ελλάδα θα αναγκαστεί να προβεί σε περικοπές δημοσίων δαπανών ίσες με το 50% του ποσού δεν εισπράχθηκε.
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι να έχουν ολοκληρωθεί εντός του α' τριμήνου οι διαδικασίες σχετικά με τους διαγωνισμούς για ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ, ΟΠΑΠ, και τις εκτάσεις στην Αφάντου Ρόδου και την Κασσιόπη Κέρκυρας. Μετά θα ακολουθήσουν ΟΛΠ,ΟΛΘ, Αεροδρόμια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου