ΤΙΤΛΟΙ

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Αύξηση φορτίου 18% στο car terminal του ΟΛΠ

Tο μεγαλύτερο car terminal της Μεσογείου απέκτησε το λιμάνι του Πειραιά μετά την ολοκλήρωση των έργων κατασκευής του, που είχε εντάξει ο ΟΛΠ στο επενδυτικό του πρόγραμμα για το διάστημα 2010 - 2014. Όπως έγινε γνωστό από τον οργανισμό, ο νέος Σταθμός Διακίνησης Οχημάτων στο Ικόνιο -στην παλιά Καρβουνόσκαλα- σε συνδυασμό με τον ήδη υπάρχοντα στη Δραπετσώνα, διαθέτουν πλέον μία συνολική έκταση 192.140 τ.μ., με αποτέλεσμα ο Πειραιάς να έχει πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 10.000 αυτοκίνητα. Ο ΟΛΠ επενδύει ιδιαίτερα φέτος στα αυτοκίνητα και την κρουαζιέρα για να δώσει ώθηση στα οικονομικά του, καθώς στο κομμάτι των εμπορευματοκιβωτίων η οικονομική κρίση έχει επιφέρει πτώση στη διακίνηση των φορτίων.
Κρουαζιέρα
Ειδικότερα στην κρουαζιέρα στο πρώτο πεντάμηνο του έτους καταγράφεται αύξηση 30% όσο αφορά τις αφίξεις και αναχωρήσεις τουριστών. Σύμφωνα με στοιχεία της διοίκησής του φαίνεται ότι στο πρώτο εξάμηνο του 2011 το transit φορτίου στο car terminal θα σημειώσει τελικά αύξηση της τάξεως του 18,37% παρά την κρίση και τις επιπτώσεις από το τσουνάμι στην οικονομία και την παραγωγή της Ιαπωνίας. Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, η κίνηση των αυτοκινήτων που καταφθάνουν στον Πειραιά για την εγχώρια αγορά, επίσης στο πρώτο εξάμηνο του 2011, εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει πτώση της τάξεως του 52,98%. Το νέο τέρμιναλ έχει έκταση 145.000 τ.μ., μήκος κρηπιδώματος 1.167 μέτρα, δυνατότητα εξυπηρέτησης 4 έως 5 πλοίων μεταφοράς οχημάτων και προσθέτει στον Πειραιά 7.000 θέσεις στάθμευσης.
Ο σταθμός, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ, Γιώργο Ανωμερίτη, καθιστά τον Πειραιά το μεγαλύτερο και πλέον σύγχρονο car terminal της Μεσογείου. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι θα παρέχεται προς την πελατεία του υψηλός δείκτης παραγωγικότητας, μόνιμο και έμπειρο προσωπικό με χαμηλό δείκτη ζημιών, ενώ στα πλεονεκτήματά του θα είναι και ο υπό κατασκευή επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός.
Ο ΟΛΠ βρίσκεται ήδη σε συνεργασία με εταιρείες που επιδιώκουν να αποκτήσουν μόνιμη βάση για τη διακίνηση των αυτοκινήτων προς τις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι το car terminal σε αντίθεση με το container terminal απαιτεί ελάχιστες επενδύσεις και έχει μεγάλη συμμετοχή στα κέρδη της εισηγμένης εταιρείας. Συγκεκριμένα για την κατασκευή του νέου σταθμού στο Ικόνιο απαιτήθηκαν 1 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: